onsdag 8 april 2009

Fråga Q-rator

Hej

Skriv gärna till min mail om frågor som rör sig om livet. Det kan handla om barn, familj, relationer, sorg, handikapp, skilsmässa, sport, fondsparande, sex, grubbel, kärlek och allt annat som har med livet att göra!

Min mailadress är Qrator66@gmail.com

Jag får många frågor men jag svara på just din fråga så fort jag kan. Ibland kommer det frågor som är likartade och då samlar jag dem och kommer med reflektioner kring de frågorna i ett inlägg!

Varmt välkommen till Qratorn!

Tänk på att mina tankar inte är rätt svar på livets alla funderingar. Jag har varit med om en del i livet och kan därmed ge mina reflektioner kring din fråga!

2 kommentarer:

  1. Starkt av dig att berätta och även vilja hjälpa andra med dina kunskaper och erfarenheter. Man lär sig mycket genom livet och de egna erfarenheterna är en tuff och hård skola. Själv förlorade jag min dotter för snart 3 år sen. Hon blev påkörd av tåget, det va en tragisk och olycka som inte borde ha hänt. Men man formas genom sina erfarenheter och mitt liv har varit som en berg o dalbana utan slut..bara med mer eller mindre höga backar. Just nu håller jag på o förlikar mig med aldrigheten som kommer förfölja mig genom livet....det livet som numer är helt annorlunda men ändock mitt eget. Roligt att läsa din blogg och kommer fortsätta följa den. Kram kram från Lotta, Josefines änglamamma. lotta.wennerstromx@live.se

    SvaraRadera
  2. Hallå! Hittade precis in hit, via "Ludmilla"!
    Vilken bra blogg! Här känner jag att jag skulle vilja vädra vardagsproblem, allvarliga som ytliga..och höra framförallt DINA och även andras synpunkter & åsikter..men nu verkar det som om din blogg avstannat sedan April? Eller är det jag som hittar dåligt???
    KRAM & GRATTIS till en FANTASTISK LIVSGLÄDJE som du sprider med GLANS!!!
    Maria

    SvaraRadera